jueves, 4 de agosto de 2011

Presentació

Hola amics soc el Francesc, després de superar la prova d'accés +25, m'he llençat a iniciar una nova aventura, Grau d'ADE a través de la UOC. Treballo en una empresa familiar desde fa uns 7 anys. La feina m'ocupa gran part del dia però en els temps que corren no em puc queixar per estar ocupat. Degut a la limitació de temps lliure que tinc faré la carrera "sin prisa, pero sin pausa". Un dels meus principals objectius és aprofitar al màxim tot el que aprengui durant aquesta experiència per a millorar dia rere dia en la meva feina, mai deixant de banda l'enriquiment a nivell personal.
Com es pot comprovar, cada vegada més, les TIC juguen un paper més important en la nostra societat i aquests blocs que hem creat ens poden ajudar durant el curs acadèmic per a solucionar problemes i ajudar-nos els uns als altres.
Per a tancar aquesta primera intervenció us deixo amb una foto una de les meves gran passions, feta a la gran final de Wembley!




Francesc Font
(ffonth@uoc.edu)

1 comentario:

  1. Molt bé, penso que les competències digitals et seran molt útils per interactuar amb els companys i compartir experiències d'aprenentatge que poden ser molt útils en el teu procés de construcció de coneixement autònom.

    El fet d'establir relacions i connexions amb tercers, et permetrà compartir, processar, contrastar, expressar i editar informació i coneixement de forma dinàmica i situada, així el teu aprenentatge serà molt més consistent, ja que establiràs connexions i associacions amb els nòduls de coneixement per adquirir les competències i habilitats necessàries i requerides en els diferents processos d'ensenyament pertanyents a cada matèria.

    Espero que aquesta eina et sigui molt útil.

    MOlts ànims.

    ResponderEliminar